Studenten werken aan een vernieuwend showcase en netwerkevent
Vorig jaar organiseerden studenten een succesvol netwerkevent voor professionals uit de onderwijs- en cultuursector, waarbij ze konden genieten van de talenten van het Prins Claus Conservatorium. Dit semester gaan studenten van Creative Business (NHL Stenden) en de Hanze-minor Eventmanagement het evenement verder ontwikkelen.
Elke woensdag werken ze enthousiast in De Oosterpoort en leren ze tijdens meet & greets van professionals van SPOT en het Prins Claus Conservatorium. Hun opdracht is om vernieuwende manieren te onderzoeken om de netwerkfunctie van het evenement centraal te stellen en de juiste doelgroepen te bereiken. Gisteren brainstormden ze over de kernwaarden van CrossWise: leergierig, nieuwsgierig en verbindend, die ze willen integreren in de netwerkbijeenkomst. We kijken uit naar de resultaten op 23 januari.
Daarnaast starten de studenten met een onderzoek naar de communicatie- en marketingaspecten van het event en zullen ze binnenkort de eerste uitingen ontwikkelen, zoals een save the date-uitnodiging.
Meer weten over dit project?
Neem een kijkje op onze activiteitenpagina.